środa, 17 kwietnia 2013

Speedcook

Zdjęcie pochodzi od sponsora.

Mam przyjemność pochwalić się wygraną w konkursie organizowanym przez firmę Speedcook wraz z blogiem Inspirowane smakiem. W zeszły piątek otrzymałam przesyłkę z nagrodą, którą był fartuszek kuchenny, rękawica i książka kucharska. Wszystkie trzy nagrody są super i na pewno niejednokrotnie będę z nich korzystać. W najbliższym czasie może uda mi się podzielić z Wami przepisami z nadesłanej przez sponsora książki. 


Na przyszłość zachęcam do brania udziału w konkursach, jak widać jestem dowodem na to, że faktycznie warto :)


Zaglądajcie za kilka dni, niedługo nowa seria ciekawych przepisów. Ostatnio miałam trochę przerwy we wrzucaniu notek, wcale nie ukrywam, że nieco się ociągałam z dodawaniem nowych, ale niestety ograniczył mnie nieustanny brak czasu na wszystko :) Niebawem to nadrobię, obiecuję!

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że nagroda dostarczona została bez problemów. :) Mam nadzieje, że będzie się dobrze użytkować!

    OdpowiedzUsuń